Oplæg af Rikke Falgreen Mortensen
Til generalforsamlingen lavede Rikke Falgreen Mortensen fra Nyborg et super oplæg omkring Plan22+ og byudviklingen.
Dette oplæg blev optaget og kan ses her.
Næste oplæg er den 2. juni kl. 16.30-20.00 med oplæg, gåtur og fællesspisning. Du kan læse mere om oplægget og tilmelde dig her!