Oplæg af Rikke Falgreen Mortensen

Oplæg af Rikke Falgreen Mortensen

Til generalforsamlingen lavede Rikke Falgreen Mortensen fra Nyborg et super oplæg omkring Plan22+ og byudviklingen.

Dette oplæg blev optaget og kan ses her.

Næste oplæg er den 2. juni kl. 16.30-20.00 med oplæg, gåtur og fællesspisning. Du kan læse mere om oplægget og tilmelde dig her!