Refusion fra Stofa og opsigelsesdato

Refusion fra Stofa og opsigelsesdato

Vi har desværre ikke været tydelig nok i hvorfor signalet til Stofa blev stoppet den 26. april, når opsigelsesdatoen var den 30. april, så det prøver vi her at rette bod på her, så årsagen er tydelig for alle.

Den 26. april blev signalet til Stofa afbrudt, og det skete den dag, for at undgå det ikke lå hen over en weekend, som ville være tilfældet hvis det skete den 1. maj. Hvis vi havde lagt det hen over en weekend, ville det havde medført betydelige ekstra omkostninger for Grundejerforeningen, og det er penge vi heller vil bruge på forbedringer for området.

Det betyder så naturligvis, at man har betalt for Stofa i en periode der hedder den 26. april til den 30. april, og ikke får noget produkt leveret fra dem. For at kompensere for det, har Grundejerforeningen gjort følgende.

Det betyder også, at man ikke kan henvende sig til Stofa og få refusion for den 26. april til den 30. april, fordi man får leveret et tilsvarende produkt i den periode. Stofas kundeservice har kommet til at kompensere i nogle enkelte tilfælde, det har de fået at vide fra Stofa af, at det skal de ikke gøre mere.

Man behøves ikke selv opsige med Stofa, det er sket automatisk og hvis de har faktureret efter den 30. april, så er det en fejl fra deres side som de skal rette op på, der vil vi anbefale at man tager fat i dem på 88 30 30 30.

Vi håber at denne præcisering afklarer de spørgsmål der har været i forbindelse med dette og så kan vi kun beklage at vi ikke har været tydelige nok ang. dette.